Temeljem članka 5. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave u Općini Selnica („Službeni glasnik Međimurske županije“, broj 3/17), Jedinstveni upravni odjel dana 25. veljače 2025. godine dostavlja:
POZIV NA DOSTAVU PONUDA – ELEKTRO RADOVI – RASVJETA UZ TENIS TEREN U SELNICI
Naziv, sjedište i ostali podaci o naručitelju:
Naziv i sjedište naručitelja: OPĆINA SELNICA, Jelačićev trg 4, 40314 Selnica
OIB: 92185452390
tel: 040 861 344
internetska adresa: www.selnica.hr . el. pošta: opcina.selnica@gmail.com
Osoba zadužena za komunikaciju:
Bosiljka Oletić
tel: 040 861 344, mob: 099 520 4630,
e-mail: opcina.selnica@gmail.com
Vrsta postupka nabave – jednostavna nabava
Predmet nabave, opis predmeta nabave
Predmet nabave: ELEKTRO RADOVI – RASVJETA UZ TENIS TEREN U SELNICI
CPV 45316000 – Radovi na instalaciji rasvjetnih i signalnih sustava.
Evidencijski broj nabave: JN-1/25
Količina predmeta nabave specificirana je u troškovniku.
Procijenjena vrijednost predmeta nabave
13.500,00 Eura bez PDV-a.
Mjesto izvršenja ugovora
Područje Općine Selnica
Rokovi
Rok za dostavu ponuda: 4. ožujka 2025. do 10 h (utorak). Rok valjanosti ponude: minimalno 30 dana.
Rok za pregled i ocjenu ponuda: osam dana od isteka roka za dostavu ponuda.
Rok za donošenje odluke o odabiru: osam dana od isteka roka za pregled i ocjenu ponuda.
Oblik, način izrade, uvjeti i zahtjevi, sadržaj ponude
Ponuda se dostavlja na Ponudbenom listu koji se nalaze u privitku ovog Poziva, a koji je potrebno u cijelosti ispuniti i potpisati od strane ovlaštene osobe ponuditelja.
Ponuda se izrađuje na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu, a cijena ponude izražava se u eurima.
Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ovog Poziva.
Uvjeti i zahtjevi:
– dostava potvrde Porezne uprave o stanju duga ili jednakovrijedni dokument nadležnog tijela države sjedišta gospodarskog subjekta koji ne smije biti stariji od 30 dana od dana početka ovog postupka nabave bez evidentiranog dugovanja
– izvadak iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra države sjedišta gospodarskog subjekta.
Troškovnik
Troškovnik radova je prilog natječajne dokumentacije. Jedinične cijene svake stavke Troškovnika i ukupna cijena moraju biti zaokruženi na dvije decimale. Sastavni dio ponude čini Troškovnik koji mora biti u potpunosti popunjen (sve stavke troškovnika), ovjeren i potpisan od strane ovlaštene osobe ponuditelja. Ponuditelj ne smije mijenjati izvorni oblik Troškovnika. Mjerodavne su jedinične cijene upisane u Troškovniku – nije dopušteno zasebno iskazivati popust ili povećanje cijena. Popust i svi troškovi moraju biti uračunati u ponuđenim i upisanim jediničnim cijenama u stavkama Troškovnika. Na opisani način postupa ponuditelj ukoliko izmjenom i/ili dopunom ponude mijenja cijenu ponude. U tom slučaju mora dostaviti potpuno popunjen Troškovnik s izmijenjenim jediničnim cijenama, u svemu kako je naprijed navedeno.
Sadržaj ponude:
Troškovnik
Ponudbeni list (PRILOG I)
Potpisana Izjava o nekažnjavanju (PRILOG II)
Sve tražene dokumente ponuditelj može dostaviti u neovjerenoj preslici.
Način dostave ponude, izmjena i dopuna ponude
Ponuda se dostavlja putem aplikacije SOM natječaji – jednostavna nabava – https://som-nabava.eu/publisher/tenders/5.
Kriterij odabira ponude
Kriterij za odabir ponude je najniža cijena.
Datum, vrijeme i mjesto dostave i otvaranja ponuda
Rok za dostavu ponuda, a ujedno i vrijeme otvaranja ponuda je 4. ožujka 2025. godine u 10 h, u prostorijama Općine Selnica, Jelačićev trg 4, Selnica. Otvaranje ponuda nije javno.
Pravovremenom ponudom smatra se ona koja je do gore navedenog roka dostavljena naručitelju. Kod dostavljanja ponude poštanskom pošiljkom ponuditelj sam snosi eventualni rizik nepravovremene dostave. Zakašnjela ponuda se ne vraća pošiljatelju. Nakon otvaranja ponuda Naručitelj pregledava i ocjenjuje ponude. Pregled i ocjena ponuda tajni su do donošenja odluke Naručitelja. Odluku o odabiru potpisuje odgovorna osoba naručitelja te se sklapa ugovor.
Prihvatljivost ponuda
Načelnik Općine Selnica donosi odluku o odabiru ponuditelja ili odluku o poništenju postupka nabave. Naručitelj zadržava pravo poništiti postupak nabave u bilo kojem trenutku, odnosno ne odabrati niti jednu ponudu, a sve bez ikakvih obveza ili naknada prema gospodarskim subjektima.
Za donošenje odluke o odabiru dovoljna je jedna prihvatljiva ponuda koja udovoljava uvjetima iz poziva za dostavu ponuda. Načelnik Općine Selnica sklapa s odabranim ponuditeljem ugovor o nabavi. Ugovor o nabavi mora biti u skladu s uvjetima iz poziva za dostavu ponude i odabranom ponudom.
Rok, način i uvjeti plaćanja
Plaćanje se obavlja u roku od 30 dana od ispostavljene privremene i ovjerene, odnosno okončane situacije.
Pouka o pravnom lijeku
Protiv odluke o odabiru ili odluke o poništenju nije moguće izjaviti žalbu.
Povjerenstvo za provedbu postupka